måndag, juni 04, 2007

YES!

JAG HAR FÅTT MVG I ENGELSKA B! Jag är så glad! Jag är nästan så glad att jag vill dansa. Men bara nästan. Egentligen är jag helt kass på engelska och jag låg verkligen och vägde mellan VG och MVG. Jag tackar engelskalärar-Anna så jättemycket för mitt MVG. Det gjorde min dag. (Jag fick MVG i matte C också idag. Men det är bara en bisak i jämförelse med engelskan. Vipps så blev jag en skrytmåns. Beklagar det.)

Ikväll är det kemiplugg och rehabträning av knäet som gäller. Efter kemiprovet imorgon är det inget mer plugg innan sommaren. Härligt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

BRAAA SOPHIE! GRATTIS!! Och tur för engelska-anna att hon gav sig MVG, annars hade hon ju fått med mig att göra (huga, hemska tanke). Och det fixade sig med min tidning åsså, så då är vi lyckliga båda två :D Lycka till på kemin!! Kram

Författaren sa...

Congrats..!
Åh. Hur funkar det med ditt knä nu då? Blir det bättre och bättre? :)

Ha det fint!

Sophie sa...

denise:
Tack! :D
Vilket tur att det gick bra med din tidning. Verkade inte vara så värst trevligt med försvunna bilder. Usch, jag kan förstå stressen!(Jag tycker om uttrycket "huga". Haha. :))
Ses imorgon!

lagercrantz:
Tack! :D
Med mitt knä går det lite sisådär. Har haft en del bakslag men nu är jag igång med rehaben igen. Får dock inte springa än. Hoppas på det snart. Hur går det för dig? Bra hoppas jag.
Hade! :)

Författaren sa...

Åh, trist att höra om bakslagen. Jo tack, det går fint med mitt knä. Det är lite lurigt och knäpper och knakar lite granna. Gjorde ett styrketest förra veckan och det friska benet klarade 110 kg i benpress, medan det skadade bara klarade 60 kg. Så det är en lååång bit kvar innan det är någorlunda jämlikt. Men det är bara te å stå på sig, så ska det nog gå bra både för dig och mig! :D