fredag, juni 08, 2007

Grön makt - Katteslakt

Sjukgymnasten sa inget speciellt direkt. Summan av kardemumman var ungefär: träna vidare. Så...ja, det är väl det som gäller.

Eftersom jag var i Göteborg hela dagen igår missade jag Katte-Skrapan-kampen. Buhu! Men jag höll en tumme för Skrapan iallafall. Och endast och bara tack vare det (:P) blev det tioårsjubileum i år! Jag tog så klart inga egna bilder, så jag snor en från Tina. För en bild på den fina grön-vita klacken måste man ha.


Här kan man se en annan grön-vit bild och läsa en trevlig text.

Grön makt - Katteslakt!
Katte, Katte, kan inte vinna!
Skrapan is the winning kind!
Hellre död, än gul och röd!

4 kommentarer:

Tina sa...

Synd att du missade kampen, den var jätterolig!
Du får boka in nästa års kamp redan nu för att vara på den säkra sidan =)

Sophie sa...

tina:
Ja men precis. Eftersom jag är en så otroligt viktig och upptagen person. ;)
Men nästa år får man ju inte missa den. Då är det ju vår sista Kamp.

Anonym sa...

oa katedral! oa katedral!

Sophie sa...

anonym:
Skrapan kissar alltid på Katte! ;)