söndag, juni 03, 2007

Fjortis


Det har varit shorts-väder idag med! Så jag har tagit tillfället i akt och solat. Men tro för Guds skull inte att jag låg där och latade mig! Nejnej, jag pluggade kemi samtidigt. Och jag blev faktiskt lite brun (okej rödbrun kanske men jag anser brun). Åhh, jag älskar sommar och jag älskar sol och jag älskar värme.

Dessutom har jag shoppat lite idag. Det är också trevligt. Jag köpte den här jättesöta väskan. Vad djupsinnigt folk än säger, så blir man glad av att shoppa.

Usch vad jag låter som en fjortis. "Solat och shoppat." Aja, jag kan ju ursäkta mig med att jag faktiskt har pluggat också, som sagt. Kemi och naturkunskap. Sista naturkunskapsuppsatsen ever! Av säkert 15 stycken skrev jag den sista idag. Sen är kursen slut. Äntligen.

4 kommentarer:

Tina sa...

Äsch då! Ibland är det helt ok att vara fjortis =D
Och vilken söt väska! =)
Kom precis på att jag skriver en smiley efter varje mening, det är väldigt mycket fjortis! =P

Sophie sa...

tina:
Tack! :D
Ja, ibland är det faktiskt okej att vara fjortis. Och smileysar är faktiskt mycket användbara, tycker jag. :)

Anonym sa...

Me like din väska. Väldigt mycket!

Sophie sa...

denise:
Tack! :) Jag fick ett fint meddelande på skåpet idag... :)