fredag, juni 29, 2007

Fynd!

Igår gjorde jag världens fynd. Jag köpte ett par riktigt fina Lee-jeans - i precis den färg som jag har letat efter jeans i - för 40 spänn. (Nej, jag skrev inte fel.) Lalala, älska second hand-affärer. Iallafall ibland, när man hittar fina saker billigt. Ibland luktar de bara äckligt.

Idag har jag varit hos sjukgymnasten. Trodde att jag skulle bli tvingad att springa. Men jag slapp. Som tur var. Sist jag provade att springa (för mååånga månader sen) blev knäet varmt, svullet och ont och jag fick gå tillbaka i rehabträningen en massa. Jag vill inte behöva göra det igen. Usch nej. Därför vågar jag liksom inte riktigt springa. Inte än.

3 kommentarer:

Tina sa...

Man ska ta det lugnt och inte stressa fram, vänta med att springa tycker jag =)

Författaren sa...

Mjo. Älska second hand. Om det inte luktar konstigt.

Usch usch usch?! Låter jättehemskt det där med knäet. Lider med dig!

Sophie sa...

tina:
Att ta det lungt och inte stressa. Det låter bra. :D (Dock rätt omöjligt under skolåret. :P)

lagercrantz:
Nja, riktigt så hemskt som det låter var det nog inte. :P
Elvir tror att det ska gå bra att springa nu, så jag får väl ta mod till mig snart och prova. :)