fredag, juni 01, 2007

Mjukglass med sugrör

Jag spinner vidare på humor-tråden. Den här är tagen från Tjuvlyssnat.

Hauffes glass, Helsingborg

En man ~30 kommer in och vill beställa en mjukglass.
Mannen: Hej, jag skulle vilja ha en mjukglass.
Tjejen i kassan: Liten, mellan eller stor?
Mannen: En stor, med sugrör.
Tjejen: MED SUGRÖR?!
Mannen: Nej tack.


Gud vad jag skulle vilja prova den här i verkligheten! Hur kul som helst. Att se kassa-personens min. Och minen på alla som är inom hörhåll.

Jag måste göra det någon gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gör det sophie, snälla, gör det! Jag vill vara med och garva ihjäl mig

Sophie sa...

denise:
Ja, jag skulle verkligen vilja göra det. Men problemet är att jag skulle börja gapskratta innan själva poängen kommer. Men hur som helst tycker jag att vi ska göra det någon gång. Vi gör det i sommmar! Jaaa!