söndag, juni 10, 2007

Internationell

Återigen något som jag tycker är lite tufft. Jag har haft besök på min blogg från följande ställen (okej, troligtvis har de flesta bara råkat komma in på bloggen och efter ungefär 2 sekunder kommit på att de inte förstår ett ord svenska, men ändå):

  1. Uppsala (Sverige)
  2. Malmö (Sverige)
  3. Västerås (Sverige)
  4. New York (USA)
  5. Paris (Frankrike)
  6. Linköping (Sverige)
  7. Tirgu Mures (Rumänien)
  8. Lakeland (USA)
  9. Gig Harbor (USA)
  10. Humble (USA)
  11. West Chester (USA)
  12. Århus (Danmark)
  13. Belvidere (USA)
  14. El Paso (USA)
  15. Atlanta (USA)
  16. Dublin (Irland)
  17. Rio De Janeiro (Brasilien)
  18. Bitburg (Tyskland)
  19. Toronto (Kanada)
  20. Guarda (Portugal)
  21. Halifax (Kanada)
  22. Raleigh (USA)

22 ställen! Det är inte illa.

Hej! Hello! Salut! Grüß Gott! ¡Hola! привет Hei! γεια! Merhaba!

3 kommentarer:

Tina sa...

Coolish! Men hur kan man se det? Jag har inte fattat alla funktioner som finns ännu :P

Sophie sa...

tina:
Jag har ett program som heter StatCounter. Men jag gissar att det finns miljontals (okej, inte riktigt men nästan) andra program med samma funktion. Testa att söka på StatCounter. :D
Ses imorgon!

Tina sa...

okej, får testa att ladda ner det nån dag när jag känner mig smart i hjärnan! Kram på dig! =D