onsdag, juni 20, 2007

Vart tog inlägget vägen?

Skumt. Jag trodde att jag publicerade det här inlägget i morse. Men det gjorde jag tydligen inte. Aja, jag gör det nu istället då.

Alldeles strax ska jag åka till sommarstugan i Halland. Bilåkande i sisådär evigheter alltså. Suck. När det gäller bloggandet finns det egentligen två möjliga scenarion:

1. Både datorn och Internet är så fruktansvärt sega så att ett blogginlägg inte är att tänka på.
2. Jag är så otroligt uttråkad och har inget bättre att göra än att sitta vid datorn. Blogginläggen bara strömmar in.

Jag vet inte riktigt vilket alternativ jag ska hoppas på. Om det blir det första ber jag om ursäkt redan nu. Och om det blir alternativ två, då kommer det bli många men tråkiga inlägg. Så...jag ber väl om ursäkt då med.


Men se! Det blev visst ett inlägg ändå. Fast om det var särskilt roligt vet jag inte. Just nu lutar det alltså åt alternativ två som det verkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag hoppas på alternativ 2. Fast det förstås, det där med tråkiga inlägg lät ju inge bra... JA! jag har det! Alternativ 3: du bloggar bajsmycket, och skriver typ 7 intressanta (!!) inlägg om dan som jag kan läsa! bra idé, eller hur?

Sophie sa...

denise:
Jaa, bra idé Denise! Heja alternativ 3! :D