fredag, juli 13, 2007

Tröjtryckningsinspiration

Åhh. Jag läste nyss i Veckorevyn om att göra tryck på tröjor. Vad roligt! Jag skulle vilja ta ett fint kort på Scilla, göra det svart-vitt och trycka på en vit t-shirt. Gulligt!

Hemma har jag faktiskt sånt papper som man använder. Men inte här i sommarstugan. För att genomföra projektet här fattas det bara sånt papper, en skrivare, en t-shirt, bra kort, ett fungerande strykjärn och ett användbart fotoprogram på datorn. Men nära skjuter som bekant ingen hare (om man inte har ett hagelgevär).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ju min kommentar med hagelbössan! nu blev jag glad! :D tryck gärna en tröja åt mig me när du fått tag på allt sen ;) /e me c

Sophie sa...

anonym:
Jajamensan! Jag gillar den kommentaren mycket. :D Fast du borde ha fått cred där.
Självklart ska jag trycka tröja. :)

Anonym sa...

woho * 2 :D

Sophie sa...

anonym:
:D