fredag, augusti 24, 2007

Skolan

Jahaja. Idag började skolan igen. Vi fick bra skåp och ett skitjobbigt schema. Menmen. Skolan är ju känd för sina dåliga scheman, så vad annat finns att vänta sig?

Jag har redan fått en läxa. Första dagen! Hallå mjukstart, var tog du vägen? Aja, det är bara att byta sommardeckare mot kemibok, glass mot skollunch och lugn och ro mot stress.

Men nej. Nu ska jag inte klaga. Jag är inte så negativ som det låter. Jag är inte särskilt negativ alls egentligen. Det ska bli rätt kul att börja skolan igen, faktiskt. (För er som inte redan visste det är jag en pluggis.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också en pluggis, skolan är kul! =D

Sophie sa...

tina:
Jaa, vi är pluggis-kompisar! :D

Anonym sa...

Usch, plugga är jobbigt, jag vill också tycka om det :P

Sophie sa...

ebc:
"Tycka om" är väl ändå en överdrift. :P

Anonym sa...

sophie: =D

ebc. Plugga hemma är inte kul, men det
är kul att vara i skolan =D

Anonym sa...

jaja, sak samma.. nästan :p