torsdag, augusti 02, 2007

Resultat

Kakorna blev inte goda. Bläschiga till och med. Hallongrottorna (som blev jordgubbsgrottor eftersom vi inte hade någon hallonsylt) smakar bara sylt. Choklad- och hasselnötskakorna smakar bara hasselnöt. Och båda smular sönder så fort man tar i dem. Dessutom skulle det bli 40 stycken men jag fick bara till 19. Trots att de faktiskt är lagom stora. Nej, ingen höjdarbakning, inte.

Snacka om att lägga ut texten om något totalt ointressant.

Idag har jag köpt nya solglasögon. Mina gamla pajade. Jag satt snällt i solen när jag plötsligt hörde ett PANG! Solglasögonen hade spruckit, utan att jag hade gjort något alls med dem. Skumt. Men nu är det åtgärdat, som sagt var.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Men det är bara att försöka igen med bakningen då, ge inte upp! Men va läskigt detdär med brillerna låter, hur kunde det hända? :S

Tina sa...

Du skulle haft bakningsexperten *host* Tina med, då hade ingenting gått snett och allting hade gått rakt
*host igen*

Sophie sa...

e c:
Precis. Ge upp är för mesar. Idag ska jag baka daim! :D

tina:
Jaa! Det hade det faktiskt. Så det så. Inget host här inte. :)

Anonym sa...

Ge mig lite daim sen!! Som chokladnarkoman kräver jag det :P

Sophie sa...

e c:
Den blev smaskig! Smakade ungefär som knäck, men såg ut som daim. Fast nu är det slut. Mohaha! :)

Anonym sa...

Noooooooooooooooooo *andas* ooooooooooooooooooo *andas igen* ooooooooooooooooooo... O.s.v.. =(

Sophie sa...

e c:
Haha! Ehh? Överdrift? Riktigt sååå gott var det inte. ;) Men det var lätt att göra. Jag menar, jag klarade det. :P

Anonym sa...

då får du komma hem till mig o göra lite då :P

Sophie sa...

ebc:
Jaaa! Haha. :D