lördag, maj 26, 2007

Spiderman

AHHH!
Jag gick nyss in i köket där min mamma stod och lagade mat. Plötsligt ser jag...en enorm spindel på hennes rygg. "DU HAR EN JÄTTESTOR SPINDEL PÅ RYGGEN!" skrek jag och sprang därifrån. Mamma blev så klart skiträdd och sprang efter mig och skrek att jag skulle ta bort den. Varpå jag blev ännu räddare och sprang ännu längre bort.

Till slut fick jag ta en handduk och svisha bort spindeln med.

Jag hade hjärtklappning i säkert en halvtimme efteråt. Jag hatar spindlar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry for that!

Sophie sa...

anonym:
Det är lugna puckar! ;)

Tina sa...

Nooo! Fy bubblan att jag missade spindeln =(
Ring mig nästan gång du behöver hjälp med insekter! =D

Sophie sa...

tina:
Absolut! Du är ju Tina-den-modiga-med-insekter :D Spindeln var verkligen ENORM (okej, inte som den på bilden, men nästan)!